Followers

Sunday, March 20, 2011

My Blog , my rule .

Assalamualaikum for muslim and salam sejahtera for non muslim .

Da nengok tajuk kat atas ya ? MY BLOG , MY RULE ! yess ! awal la ku madah , mun kitakorang sik suka baca or nangga blog aku , iboh baca , iboh nangga , kamek sik maksa koh . Aku pun sik suka ada stalker masuk blog aku . aku terus terang tok . aku tauk ada ' stalker' sedang baca blog aku tok . I hate stalker . i know you hate me too ! :) haha . thanks you for that ! Its up to you laa , mok madah aku ngegeh , gedik , and so on . idc . sebab , semua perempuan ada ngegehnya , semua perempuan ada gedik nya . mun sikda ngegeh and gedik , ya bukan perempuan . aku tauk kau NORMAL nak ? so , boh nak anok aku pia . aku sik kaco idup kitakorang and kitakorang pun iboh maok gago an idup aku . :) jaga jak kain dikpun , boh nak gago jaga tepi kain orang . :)

No comments:

Post a Comment