Followers

Saturday, April 30, 2011

NO TITLE

arghhhhh ! bodo ehhh . pahal ku tok bahh . pahal ku pande rindu an nya bahhhhh ! :( you know whatttt ! he change ! ku sik suka odo . eyy . bukan aku jual mahal . sik bahhh , macam aku maok nangga  mun nya mena mena suka an aku , mesti nya bersabar an perange aku nakk . ku mok nangga nya pat sik nunggu aku . -_________- ya jakk . hishhh ! -.-' dah dah . forget it kin .

single ? yess . im still single now . :) i feel i FALL IN LOVE with single . haha . sik bahh . macam best jak ehh . palak sik sakit . hati sik sakit . FREEE ! sikda orang ngongkong . :)) i likeee ! haha ^^ p boring juak single nak ? you  know whatttt ! nektok aku cam sik lalek jak an handphone ku . -.-' bukan pa , sikda orang an text . biarlahh . :) hehe .


IM HAPPY WITH SINGLE ! 

No comments:

Post a Comment