Followers

Friday, February 11, 2011

Putus :')

aku duduk sendirian di kamarku
menangis kesepian kernamu
kau tinggalkan aku 
kau cari yang lain
tergamakmu merobek hatiku
tapi setelah kau pergi
aku mendapat lebih baik darimu
dia hargai aku
dia sayangi kau
lebih daripadamuu ..
aku ingin kau tahu betapa ku gembira
tidak lagi bersamamu
namu pastinya nanti kau akan sedari
yang kau peluk cintaku .

BADRUL LUQMAN bukan milikku lagi . tapi HATI ini maseh kat nya . SUMPAH ! ku sikpat lupakkan nya . :'( This is my first time SETIA an seorang lelaki . Mun dolok , pas break jak , terus pat gerek baru . ne ndak EX ku banyak . HAHA . nang sikda jodoh mekduak kali hoe ., ria , bila nya pdah nya return back an ex nya zira , sehari ya kerja ku nangis jak ! OMG ! nang sikpat ku timak ae . tapi TERPAKSA ku terima semua ya . asal nya HAPPY . dah keesokan ari nya , ku call nya , cerita la macam2 , dah ya tek tetiba nya padah , nya an zira dah break . terkejut la tek . sejap alu jakk . -.- now , mekduak sama2 single .  BADRUL LUQMAN , kamek maseh sayang kitak ! :')

ABU ATHIRUDIN ! budak disuka ku kat sekolah . nya form 4 sn2 HAHA . nya sweet + cute ! ari khamis lepas , ku ajak nya gerek , p nya 2 3 2 3 . dah ku online petang ya , bok ku tauk nya dah gerekk . apuuuuuuuuuuu . KECEWA doe . -.- Tidak mengapa . maseh mempunyai peluang nakk . heeee . marek mekduak berinbox lam fb . awww ! nya padah , nya pun suka an aku juakk .heeeeeee . kamek suka kamek suka ! ^^ <3 sikpaa , walaupun kamu punya pacar , saya akan tunggu kamu ! ;) Gikpun , saya mau try bergerek sama sekolah eh . ;D mesti tiap2 ari dating ! awww ! :))  

DAH ! sampai disini saja yang dapat saya cerita .
heeeee
kelak2 saya update lagi ! ^^
love you !
muahs !


No comments:

Post a Comment